Z pohledu návštěvníka festivalu

Tagged with

Minulé léto jsem jako externí redaktor regionálního kulturního magazínu projel na dvě desítky hudebních festivalů. Všechny se samozřejmě konaly pod širým nebem, a kromě různorodých hudebních žánrů bylo zajímavé sledovat i to, jak viditelný je otisk jednotlivých organizátorů. Už při vstupu bylo vidět, kdo je generální partnerem, protože hlavní brány většinou tvořily obrovské nafukovací vznášedla s potiskem reklamy. Následně pak areály připomínaly obrovská mraveniště, z nichž trčely barevné špičky menších i větších stánků.

Kdo má smysl pro reklamu, ten toho prodá nejvíc

Skoro každá firma se prezentovala vlastním párty stanem, ne vždy to bylo ale stejně efektivní jako u souseda. Všiml jsem si toho brzy – někdo doplnil stánky nafukovacími sedáky, jiný barevným světlem, další zas veselými slunečníky. Každý doplněk přitom znovu nesl jméno produktu či značky. 

Z pohledu návštěvníka festivalu
Ohodnoťte příspěvek